مژه مصنوعی مغناطیسی

مژه مگنتی - مژه مغناطیسی - مژه اهنربایی - مژه بدون چسب - مژه مصنوعی آسان

مژه مصنوعی مغناطیسی

مژه مگنتی - مژه مغناطیسی - مژه اهنربایی - مژه بدون چسب - مژه مصنوعی آسان

گروه جیگرها

شورت درمان زود انزالی

قیمت: 23,000 تومان

برای مشاهده توضیحات بیشترکلیک کنید

گروه جیگرها

گروه جیگرها

آموزش شب زفاف 2017

قیمت: 10,000 تومان تعداد: 1 DVD

برای مشاهده توضیحات بیشترکلیک کنید

گروه جیگرها

گروه جیگرها

مژه مصنوعی مگنتی 2017

قیمت: 31,500 تومان

برای مشاهده توضیحات بیشترکلیک کنید

گروه جیگرها

گروه جیگرها

ساعت کویین گلد با دستبند هدیه

قیمت: 49,000 تومان

برای مشاهده توضیحات بیشترکلیک کنید

گروه جیگرها

عکسهای جدید از امیر کاظمی و همسرش

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۳۰ ق.ظ

بیوگرافی امیر کاظمی

امیر کاظمی

امیر کاظمی بازیگر مشهور سریال لیسانسه ها در ۱۹ آبان سال ۱۳۶۹ در تهران متولد و اکنون ۲۷ ساله است. پدرش اصالتا تهرانی و مادرش اصالاتا آلمانی است. خانواده مادرش در مونیخ و کلن آلمان زندگی می کنند  یک برادر کوچکتر از خود به نام آرش دارد.

امیر کاظمی در زمینه موسیقی هم فعالیت می کند و پیانو ، کیبورد و پرکاشن را به صورت حرفه ای می نوازد و در ورزش نیز شنا و اسکیت را به صورت حرفه ای دنبال می کند و زمانی جزو تیم ملی اسکیت بوده است.

ازدواج  و همسر


امیر کاظمی برعکس خیلی از بازیگران ایرانی خیلی زود ازدواج کرد او وقتی ۲۴ سال داشت با مهتاب محسنی ازدواج کرد و از زندگی فعلی اش کاملا راضی است.

امیر کاظمی و همسرش

ازدواج در سن ۲۴ سالگی زود نبود؟

به نظر شما مگه من زود ازدواج کردم ؟ وقتی آدم مورد نظرت را پیدا کنی و با اون خوشبخت باشی یعنی این که درست انتخاب کردی و اون وقته که یک لحظه تاخیر هم جایز نیست، باید زود دست بجنبونی (با خنده) ! برای من همین طوری بود با این که من اصلا فکرش را نمی کردم که توی این سن ازدواج کنم اما وقتی قراره که یک اتفاقی بیفته تو نمی تونی جلوی اون اتفاق رو بگیری.

برای من و مهتاب هم همین طوری بود، این قدر همه چیز درست و سر جای خودش اتفاق افتاد که تا چشم باز کردیم دیدیم همه چیز تمام شده و الکی الکی شدم مَرد خانواده.

امیر کاظمی و همسرش

عکس امیر کاظمی و همسرش مهتاب محسنی

نحوه آشنایی امیر کاظمی با همسرش مهتاب محسنی و عاشق شدنش

اولین باری که مهتاب را دیدم وسط حیاط دانشگاه تهران روی زمین نشسته بود و خیلی راحت و خودمونی داشت قورمه سبزی می خورد، اونم چه خوردنی که نصفی از همکلاسی هاش کنارش نشستن و به هیچکسی حتی یک لقمه هم تعارف نکرد.

وای هنوز هم، اون صحنه و با یادآوری اون روز حالم عوض می شه، توی اون لحظه این قدر حالم دگرگون شد و تو یک نگاه عاشق شدم که هم حرف زدن یادم رفت هم این که اون روز از انقلاب تا شهرک غرب را پیاده رفتم. این اتفاق ساده تمام زندگی من را عوض کرد و دو سال من تحمل کردم برای رسیدن به مهتاب.

قصه زندگی آیدا نامجو و همسرش
قصه زندگی آیدا نامجو و همسرش
آیدا نامجو در سریال لیسانسه ها نقش شادی را بازی می کند که مازیار عاشق و دلداده او ...

چرا امیر کاظمی و همسرش مهتاب محسنی جشن عروسی نگرفتند !

امیر کاظمی میگوید از دید من و مهتاب، گرفتن عروسی کار جالبی نبود، آره عروسی نگرفتیم برای این که با خودمون گفتیم خرج عروسی را صرف خرید خونه و پس انداز کنیم شاید باورش برای کسانی که این گفتگو را می خوانند سخت باشد اما کل خرج مراسم برای من چیزی نزدیک به ۳۰۰ هزار تومان شد، خیلی ساده تر از اون چیزی که حتی خودم تصور می کردم، صادقانه اگر بگویم حتی مهتاب هم توقع زیادی نداشت، دو تایی با هم رفتیم و ۲ تا حلقه نقره خریدیم

امیر کاظمی و همسرش

واکنش شدید امیر کاظمی به کامنت های اینستاگرام عکس همسرش

امیر کاظمی در صفحه اینستاگرامش با انتشار این عکس نوشت :

مهتاب محسنی

لطفا بخوانید ...

یکی از سختی های همسر هنرمند بودن اینه که هر لحظه باید منتظر اتفاق غیر قابل پیش بینی از طرف مردمی که همسرت را دوست دارند باشی ! دیروز یکی از این صفحه هایی که عکس های بازیگران و همسرهایشان را میگذارد لطف کرد و یکی از عکسهای قدیمی ما را بازنشر کرد .

شما هم می توانید به صفحه اش بروید و ببینید مردم چگونه با همسر یک هنرمند برخورد می کنند ! ٢١٢ کامنت فحش و ناسزا برای یک دختر که شما هیچ چیز از وجود پر مهرش نمی دانید ! حتما متوجه شدید که چند سالیست عکس دو نفره از خودمان در شبکه های اجتماعی نمیگذاریم و لحظه های زندگیمان را با شما شریک نمیشویم !

این برخورد مردم نامهربان یکی از دلایلش است ! چی به سرمون اومده که راجب یک انسان اینگونه وقیحانه ، بیرحمانه و بی ادبانه نظر میدیم ؟! ممنونم ازت تمام زندگیم که تحمل میکنی اینهمه عقده و نادانی را و خم به ابرو نمیاری ... این زن تمام زندگی من است

امیر کاظمی

عکس امیر کاظمی

بیوگرافی امیر کاظمی و آشنایی و ازدواجش با مهتاب محسنی

عکس امیر کاظمی و هوتن شکیبا و امیر حسین رستمی

ورود به دنیای بازیگری

امیر کاظمی فعالیت حرفه ای خود در تلویزیون را در سال ۱۳۸۵ با حضور به عنوان بازیگر مهمان در اپیزود پایانی سریال ” کتاب فروشی هدهد ” به کارگردانی مرضیه برومند آغاز کرد و با حضور در یکی از نقش های اصلی سریال ” همه بچه های من ” ( مرضیه برومند ) ادامه داد.و بعد از آن در چندین مجموعه حضور یافت.آخرین کار امیر کاظمی در تلویزیون حضور در سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت است که در آن نقش مازیار که یکی از کاراکترهای اصلی داستان است را ایفا می نماید.

امیرحسین رستمی و همسرش
امیرحسین رستمی و همسرش
امیرحسین رستمی از سن ۱۸ سالگی دوست داشت ازدواج کند و بالاخره در ۲۶ سالگی با ...

چه اتفاقی افتاد که بازیگری شدی ؟

علاقه مند بودم به کار خبری بودم از سن خیلی کم شروع کردم به وبلاگ نویسی و در مورد بازیگرها در وبلاگم بیشتر خبر می گذاشتم و کارم اختصاصی تر شد. کمی هم با بازیگرها ارتباط برقرار کردم و آن ها هم خوششان می آمد چون بچه بودم، می گفتند این بچه هم داره کار می کنه بگذار کمکش کنیم. مثلا فرهاد آییش و سروش صحت از افرادی بودند که خیلی کمک می کردند و حتی با سروش سر تئاتر پنجره ها مصاحبه هم کردم. البته فکر نمی کنم الان یادش باشد.

امیر کاظمی

چه اتفاقی افتاد که به صورت جدی تر وارد کار بازیگری شدی؟

امیر کاظمی : امیر قادری و نیما حسنی نسب سایتی راه انداخته بودند به اسم سینمای ما و به من زنگ زدند و خواستند که با آن ها همکاری کنم. فکر کنم نمی دانستند من چند ساله هستم، چون از سن بلوغ صدای من همین قدر بم بود و از پشت تلفن همه فکر می کردند سن و سالم بالاست. یادم هست وقتی برای اولین بار من را دیدند با تعجب گفتند واقعا این صدای پشت تلفن تو هستی؟ کم کم کار جدی شد و از همان سایت وارد بازیگری شدم.

سر صحنه کتاب فروشی هدهد مرضیه برومند رفته بودم برای گزارش، و سکانس پایانی فیلم قرار بود ضبط شود. یک بازیگری قرار بود در این سکانس باشد و تصادف کرده بود. خانم برومند گفت تو می توانی بازی کنی؟ من گفتم بلد نیستم و چه کار کنم و این ها… متن را دادند و رفتم دو دور خواندم و بعد با دو برداشت کار انجام شد. دلیل دو برداشت هم این بود که در برداشت اول صدا قطع بود وگرنه من بدون اشکال انجام دادم.

راستش من خیلی خوب بازی کردم اما همه حواسم به این بود که بابت این کار به من پول می دهند یا نه. خب بچه سال بودم و همه حواسم به این بود که از راه سینما بتوانم پولدار شوم. (با خنده)

امیر کاظمی و همسرش

امیر کاظمی و همسرش

امیر کاظمی

گالری عکس های امیر کاظمی و همسرش بازیگر سریال لیسانسه ها

امیر کاظمی و هوتن شکیبا و متین ستوده

امیر کاظمی در کنار هوتن شکیبا و متین ستوده

عکس های جدید امیر کاظمی, بیوگرافی امیر کاظمی

امیر کاظمی با انتشار این عکس نوشت :

همین الان یهویی با حبیب ...

رسوندمش خونشون که بره خشکشویی و از شنبه کارشو شروع کنه

بیوگرافی بازیگران » عکس و بیوگرافی امیر کاظمی و آشنایی و ازدواجش با مهتاب محسنی


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی